Veelgestelde Vragen

WAAR KAN IK MIJN BESTELLING TERUGSTUREN?
Je kunt jouw bestelling bij ieder Post-NL / DHL / UPS punt afgeven.
Wij adviseren om te retourneren via Post-NL, omdat wij hier zelf ook bij aangesloten zijn en dus gemakkelijker informatie kunnen opvragen.

LET OP! Een retour sturen als brievenbus pakket is niet mogelijk.
Deze worden in ons winkelcentrum niet bezorgd.


WAAROM HEB IK GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN?
Controleer eerst goed jouw e-mailadres bij het registreren of afrekenen als gast om spelfouten te voorkomen.
Bevestigingsmails kunnen ook terecht komen in de spam/reclame-box.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over jouw bestelling.


WANNEER KAN IK MIJN GELD TERUG VERWACHTEN BIJ EEN RETOURZENDING?
Bewaar altijd goed de track and trace code zodat je zelf kunt zien of jouw retourzending al bij ons is aangekomen.
Zodra wij retourzendingen ontvangen, storten wij binnen 5 werkdagen het geld terug.
Let op: Het geld wordt teruggestort via het betaalsysteem waar jij mee heb betaald.

HOE KAN IK MIJ AANMELDEN VOOR DE NIEUWSBRIEF?
Onderaan onze website heb je de mogelijkheid om je aan te melden voor onze nieuwsbrief.
Wij houden jou dan wekelijks op de hoogte van onze nieuwe items & leuke acties!

IK HEB EEN VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN, WAT NU?
Helaas kan het voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van jouw bestelling.
Mocht dat het geval zijn vragen wij jou om direct contact met ons op te nemen.
Ook is het handig om foto’s van het verkeerde item naar ons te mailen.
Wij zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen om samen met jou naar de beste oplossing te zoeken.

HOE KAN IK EEN KLACHT MELDEN?
Iedere dag doen wij ons best om de beste service aan jou te leveren.
Helaas kan het voorkomen dat je toch een klacht hebt.
In dat geval mag je een mail sturen naar priscilla.look@me.com Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met jou opnemen.

KRIJGEN JULLIE UITVERKOCHTE ITEMS WEER TERUG OP VOORRAAD?
Ben je net te laat met het bestellen van een item en weet je niet of deze weer op voorraad komt?
Je kunt het beste onze Instagram of onze Facebook pagina in de gaten houden.
Hier zullen wij al onze BACK IN STOCK items plaatsen.

KAN IK NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING DEZE NOG WIJZIGEN?
Na het plaatsen van jouw bestelling wordt deze zo snel mogelijk klaargemaakt om te verzenden.
Aangezien de bestelling dan al te ver in het verzendproces zit kunnen wij niet garanderen jouw bestelling tijdig te wijzigen.
Wel kun je altijd contact met ons opnemen hierover.

KAN IK MIJN CADEAUBON UIT DE WINKEL OOK ONLINE BESTEDEN?
Helaas kun je de fysieke cadeaubon niet online besteden.

KAN IK MIJN BESTELDE ITEMS OMRUILEN VOOR EEN COMPLEET ANDER ARTIKEL?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Wil je het andere artikel toch erg graag hebben?
Dan kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen op onze webshop en de andere artikelen aan ons retourneren.
Wanneer jouw retourzending is goedgekeurd zullen wij over gaan op terug betaling.

WAAR KAN IK MIJN KORTINGSCODE INVULLEN?
Wanneer je van ons een kortingscode hebt kun je deze in jouw winkelmandje invullen.

IK BEN OP HET MOMENT VAN BEZORGING NIET THUIS, WAT NU?
Wanneer je op het moment van bezorgen niet thuis bent kan het zijn dat de bezorger jouw pakket bij de buren bezorgd.
Mocht de bezorger jouw pakket niet bij de buren hebben bezorgd dan doet de bezorger de volgende dag weer een bezorgpoging.
In beide gevallen ontvang je een briefje in jouw brievenbus.

Alle pakketten verzenden wij als pakket post.
Mocht jouw pakket door de brievenbus passen en de bezorger kiest ervoor deze door de brievenbus te stoppen, zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.

WAT IS JULLIE RETOURADRES?
Priscilla Look
Mercuriusplein 3a 
1033 AZ Amsterdam


WAT IS JULLIE RETOURTERMIJN?
Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 14 dagen.
Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen. Let op!
Sieraden en Tassen kunnen i.v.m. hygiëne / het niet kunnen controleren of het gedragen is niet retour.